Sprawdź czy firma jest zarejestrowana

Jeżeli chcesz sprawdzić:

  • czy firma jest zarejestrowana na PUESC, ma nadany IDSISC,
  • czy firma ma nadany numer EORI,

możesz to zrobić w wyszukiwarce podmiotów.

Wybierz Wyszukiwarkę: WYSZUKAJ PODMIOT 

Przygotuj jeden z numerów identyfikacyjnych firmy: IDSISC lub NIP lub EORI.

Możesz wyszukać firmę również po nazwie skróconej lub pełnej podmiotu.

KROK WSTĘPNY

Przycisk załóż konto Załóż konto na PUESC – jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś

Uwaga! Możesz korzystać z wyszukiwarki podmiotów mając konto z podstawowym zakresem uprawnień.

KROK 0

Zaloguj się Zaloguj się na PUESC

KROK 1

Otwórz wyszukiwarkę: Wyszukaj podmiot

  1. W zakładce

Mój pulpit | Moje dane

wybierz w sekcji „Pokaż dane w SISC”: Wyszukaj podmiot.

  1. Rozwiń Filtry.
  2. Podmiot możesz wyszukać po:
  • numerze IDSISC,
  • NIP,
  • EORI,
  • nazwie skróconej lub
  • nazwie pełnej.
  1. Wybierz przycisk Filtruj.
  2. Zaprezentujemy dane podmiotu, jeśli jest on zarejestrowany w SISC.

W usłudze możesz sprawdzić podstawowe dane podmiotu krajowego i zagranicznego, który jest zarejestrowany w Polsce:

  • czy firma, którą reprezentują, jest zarejestrowana,
  • czy jej dane są aktualne,
  • czy posiada numer EORI.

Jeżeli dane firmy są nieaktualne możesz je zmienić, jeżeli masz do tego uprawnienie. Sprawdź, jak to zrobić, w opisie usługi Zmień lub usuń dane firmy.

Usługa jest bezpłatna.

Gdy nie działa wyszukiwarka podmiotów na PUESC możesz sprawdzić, czy podmiot posiada aktywny numer EORI na stronie Komisji Europejskiej wpisując w zapytaniu kod kraju np.  PL(numer NIP firmy ) 00000.

Weryfikacja numeru EORI na stronie Komisji Europejskiej (strona otworzy się w nowym oknie).

Kontakt całodobowy 24/7/365 poprzez:

  • portal Centralny Service Desk

Zaloguj do Help Desk SISC 

w polu temat wpisz nazwę usługi,

w treści wiadomości napisz, co działa nieprawidłowo lub czego chcesz się dowiedzieć,

wyślij wiadomość z adresu e-mail, którego użyłeś do założenia konta na PUESC (login PUESC),

  • telefon – 33 483 20 55.

Oczekiwanie na rozmowę z konsultantem Help Desk SISC to maksymalnie 30 minut. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.

Czas realizacji

  • Rejestracja zgłoszeń oraz wniosków – niezwłocznie, całodobowo.
  • Obsługa standardowych zgłoszeń lub wniosków, dla których zostały opracowane rozwiązania – na bieżąco,  maksymalny czas obsługi zgłoszenia lub wniosku do  4 godzin.
  • Obsługa zgłoszeń, która wymaga wiedzy specjalistycznej bądź technicznej (w zależności od godzin pracy II oraz III linii - przykładowy wpis) w dni robocze od 7:30 do 15:30 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 20 dni roboczych.
  • Obsługa wniosków, która wymaga wiedzy specjalistycznej bądź technicznej (w zależności od godzin pracy II oraz III linii - przykładowy wpis) w dni robocze od 7:30 do 15:30 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 10 dni roboczych.

Informacje o publikacji

Pierwsza publikacja: 08 lipca 2021 09:37
Komórka odpowiedzialna: Departament Ceł MF